Polabské závody Kolín

01.05.2012 20:16

Po návratu z Melaga jsem bojoval se žlučníkem, nějak se mu nelíbila středomořská strava. Nakonec všechno dobře dopadlo a tak jsem po týdení aklimatizaci mohl poprvé otestovat formu. Startovalo se chvilku před polednem, za teploty kolem 30 stupňů. "Zajíc" Pavel Dymák nám roztáhnul první kilák přesně podle domluvy, pak odstoupil a zbyli jsme tři ve skupince - já, Honza janů a Ondra Klesnil z Kladna. Honza postupně odpadal z tempa, Ondrovi se dopředu nechtělo a tak jsem to až dokonce odtáhnul sám. Na poslední dvoustovce Ondra nasadil finiš a na jeho věk a zkušenosti jsem nestačil. Stříbrná bedna je ale taky fajn a nový osobák na trojce doma: 8:46.62. Honzíkovi nesedí horké počasí, ale bronzovou bednu si udržel. Tak v sobotu nashle v Hradci.

Fotky z Kolína jsou tady.