MISTR !!!!!!!

23.06.2012 08:04

Včera večer, v 19.20 jsem se postavil na start pětky. Ze 16 nominovaných nás bylo nakonec na startu 11. Hned v prvním kole jsme se utrhli čtyři, ti, co mají zaběhnuto pod 16 minut: já, Martin Chlada, Honza Janů a Míla Honců. S Martinem jsme se po kole střídali na čele a pomalu začali ukrajovat kilometry.Asi po dvou kilonetrech se Martin začal propadat, až nakonec úplně odpadl a vzdal. Nezbylo mi nic jiného, než za to vzít a odtáhnout to sám. Když jsem si začal vytvářet náskok, do cíle mi zbývalo ještě 8 kol. Nakonec jsem jim utekl zhruba o 150 metrů a už si jenom hlídal pozici. Takže..... představuje se Vám nový MISTR ČESKÉ REPUBLIKY pro rok 2012 na dráze na pětikilometrové trati. Už je první článek v novinách (i když ještě se starou fotkou :-)).

Foítky doplním hned jak budu....