JE TO DOMA aneb vzhůru na Evropu !!!!!!!!

27.05.2012 16:00

Co se nepovedlo vloni na Lysé Hoře, dohnal jsem letos na hoře Tabulové :-). Vinařská vesnička Perná, 26.5., 10.50. Pár minut před startem jsme s Honzíkem jako jediní obouvali tretry a všichni se nám smáli. My jsme si ale zjistili jaká je trať předem a v cíli už všichni věděli, že to měli uděla taky. Ve stejný čas startovali muži nad 50 let, všechny kategorie žen a junioři, takže pole bylo hodně početné. Trať byla dlouhá 7,3km s převýšením 450m, za horkého počasí na vrcholu hory, kolem vyprahlá tráva a kamení. Po stoupání zhruba do dvou třetin hory nás čekaly dva okruhy po obvodu a přes vrchol a poté seběh dolu. Třem se nám podařilo utrhnout, ale nakonec jsem se držel prvního Honzíka a byli jsme jenom dva. Do cíle sbíhal Honza jako první, já za ním zhruba s půlminutovým zpožděním, ale to už jsem věděl že mě nemá kdo ohrozit, Filip Záveský byl totiž za mnou ještě nějakých 25 sekund. Takže vážení, vybojoval jsem si kvalifikaci na Mistrovství Evropy v běhu do vrchu, které se běží začátkem července v  Denizli - Pamukkale. Nashle v Turecku, nebo aspoň držte palce. 

Prohlédněte si fotky a výsledky tady, videa ze startu a z cíle.